آپریل

نمایش یک نتیجه

درباره برند آپریل

آپریل؛ تغییردهنده بازی

شرکت آپریل (April) در کپنهاگ کشور دانمارک مستقر شده و توانسته خود را به عنوان یک برند پیش‌گام در صنعت قهوه تخصصی اثبات کند. آپریل رویکردی کل‌نگر به فرایند دم‌آوری قهوه دارد و بر این عقیده است که خاستگاه، برشته‌کاری و دم‌آوری همگی سهمی مشخص در این فرایند را به عهده دارند که بهبود یکی از آنها به معنای بهبود همه آنهاست. همین دیدگاه بود که باعث کشت آپریل نه‌تنها بهترین دانه‌های قهوه در جهان را جمع‌آوری و برشته‌کاری کند، بلکه تجهیزات نوآورانه‌ای را نیز به این صنعت معرفی کند که تجربه قهوه نوشی را ارتقا دهد.

تاریخچه

برشته‌کاری آپریل در سال 2016 توسط پاتریک رولف (Patrik Rolf)، که متخصصی سوئدی در زمینه قهوه بود تأسیس شد. او سال‌های زیادی را صرف یادگیری و بهبود مهارت‌های خود در معتبرترین مؤسسات اروپا کرده بود. پیش از تأسیس آپریل، پاتریک با دا ماتئو (da Matteo) در سوئد و فایو الفنت (Five Elephant) در برلین که دو برند بسیار مورد توجه در صنعت قهوه هستند، همکاری‌هایی داشت. در تمام مدتی که او در این برشته‌کاری‌های معتبر مشغول کار بود، مسئله‌ای ذهن او را به خود متوجه کرده بود و آن این بود که او دریافته بود که بیشتر افراد برشته‌کاری و دم‌آوری قهوه را اغلب به عنوان فرایندهایی جداگانه تلقی می‌کنند. او خیلی زود به این نتیجه رسید که برای دستیابی به یک فنجان قهوه عالی باید شکاف میان برشته‌کاری و دم‌آوری را پر نمود. همین ذهنیت او را به سمت تأسیس برشته‌کاری آپریل سوق داد.

دم‌افزار آپریل

پس از سال‌ها کار در صنعت قهوه تخصصی، تیم آپریل دریافت که قهوه خوب و تک خاستگاه تنها به رست خوب نیاز ندارد، بلکه نیازمند یک دم‌آوری خوب نیز هست. به عقیده او بیشتر دم‌افزارهای موجود در بازار بر اساس روش‌های منسوخ شده در برشته‌کاری طراحی شده بودند. برای حل این مشکل، تیم تخصصی آپریل، دو سال را صرف توسعه یک دم‌افزار جدید کرد که با روش‌های به‌روز و مدرن برشته‌کاری هماهنگ بود و فنجان نهایی حاصل از آن قهوه‌ای تمیز و شیرین بود. این دم‌افزار به سرعت در جامعه تخصصی محبوبیت پیدا کرد و به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های مسابقات ملی و بین‌المللی قهوه تبدیل شد. به دنبال کسب موفقیت‌های پی‌درپی، این برند تجهیزات خود را گسترش داد و به مرور محصولات بیشتری را به بازار معرفی کرد. از جمله این محصولات می‌توان به فیلتری کاغذی، سرور و لیوان‌های قهوه اشاره کرد. همچنین این دم‌افزار که طراحی زیبا و چشم نوازی دارد در سه نسخه از سه جنس متفاوت به بازار عرضه می‌شود:

  • نسخه سرامیکی: آپریل‌های سرامیکی به صورت دستی و از ممتازترین مواد در کوره‌هایی با حرارت به خصوص ساخته شده‌اند
  • نسخه پلاستیکی: آپریل‌های پلاستیکی از جنس رزین سبک هستند و دما را به صورت پایدار حفظ می‌کنند. این دم‌افزارها در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.
  • نسخه شیشه‌ای: آپریل‌های شیشه‌ای نیز به صورت دستی ساخته می‌شوند و قهوه حاصل از آنها قهوه‌ای تمیز و خوش‌طعم است.

ویژگی‌های کلیدی دم‌افزار آپریل

  • جریان بهینه آب: این دم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که با کنترل توزیع آب از عصاره‌گیری بیش از حد جلوگیری می‌کند.
  • حفظ حرارت: بر خلاف بسیاری از دم‌افزارهای سنتی و شناخته شده، دم‌افزار آپریل دما را به صورت پایدار حفظ کرده و از عصاره‌گیری یکنواخت اطمینان حاصل می‌کند.
  • در دسترس بودن: این دم‌افزار یکی از دم‌افزارهای مورد علاقه بسیاری از متخصصان قهوه است؛ اما با این حال برای علاقه‌مندان مبتدی‌تر نیز در دسترس است.

برندی کوچک اما جهانی

با وجود معروفیت و محبوبیت دم‌افزار و برشته‌کاری آپریل، این شرکت همچنان شرکتی کوچک است که محصولات محدودی را طراحی و تولید می‌کند. با این همه تلاش می‌کند که بر کیفیت بیشتر و بالاتر متمرکز باشد. همین رویکرد، آپریل را از بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده متمایز کرده و جامعه‌ای از مشتریان وفادار را برای آن می‌سازد. آپریل با تعهدی تزلزل‌ناپذیر به کیفیت، پایداری و نوآوری می‌تواند آینده قهوه تخصصی را تغییر دهد؛ چرا که قهوه خوب تنها یک نوشیدنی نیست؛ بلکه چیزی است که یادگیری و نوآوری و اشتراک گذاشتن بهترین‌ها با جهان پیرامون را به همراه دارد.