میکس کول

Showing all 2 results

درباره برند میکس کول

خلق آینده‌ای تازه با برند میکس کول

میکس کول (Mx. COOL) یک برند نوپا و نوآور در کشور تایوان است که توسط گروهی از جوانان علاقه‌مند با حرفه‌ها و شغل‌های متنوع تأسیس شده است. نام این برند نمادی است از افراد مختلفی که پشت این برند هستند و ایده‌هایی باحال (Cool) و جالب دارند.

پیدایش برند میکس کول

شرکت میکس کول تنها چند سال پیش و در سال 2021 تأسیس شده و وابسته به یک شرکت تایوانی فعال در حوزه قالب‌گیری و تزریق پلاستیک و ساخت CNC به نام Proch Plastic Co., Ltd. است که در سال 1999 شکل گرفته است. شرکت مادر پیش از آن با شرکت‌های معروف متعددی در سراسر جهان همکاری کرده و طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله نمایشگرهای LED، کیف تلفن، ظروف آشپزخانه، اجزای زیست‌پزشکی و اختراعات مرتبط با قهوه را تولید کرده است. میکس کول نیز با تکیه بر تجربیات آن و برای توسعه تجهیزاتی با کیفیت خوب و طراحی خلاقانه تأسیس شد.

برند میکس کول بر طراحی‌های جالب و باحال برای تجهیزات قهوه تأکید دارد و محصولاتی را معرفی می‌کند که در نوع خود جز اولین‌ها به حساب می‌آیند. این روحیه خلاق در لوگوی این برند نیز به چشم می‌خورد؛ لوگویی که حروف M، X و C را در قالب یک نماد تلفیق می‌کند که شبیه یک فنجان قهوه است. این لوگو در کنار محصولات و ایده‌های جذاب این برند طراحی خطی و مینیمالیستی‌ای دارد که روح خلاق و نوآور این برند را تداعی می‌کند.

نوآوری‌های برند میکس کول

این برند در طول چند سال فعالیت خود توانسته چند محصول جدید و جذاب را به بازار معرفی کند که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

  • ترازوی قهوه کاتزه (Katze): این ترازو که در می 2021 به بازار معرفی شد، دارای صفحه نمایش منحصر‌به‌فرد پاپ‌آپ است که در زمان عدم استفاده، صفحه نمایش و دکمه‌های لمسی را محافظت می‌کند و دوام و قابلیت حمل آن را افزایش می‌دهد. این ترازو دقت بالایی را از خود به نمایش گذشته و با حالت‌های مختلف دم‌آوری دستی و عصاره‌گیری اسپرسو سازگار است.
  • آسیاب برقی قهوه اریس (Aries): این آسیاب در اکتبر 2023 معرفی شد و آسیابی است که هم در محیط‌های خانگی و هم در محیط‌هایی نظیر کافه کاربرد دارد. این دستگاه از یک تیغه مخروطی ۸۳ میلی‌متری، دور قابل‌تنظیم و همچنین توقف خودکار برخوردار است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از آن هم در دم‌آوری‌های دستی و هم عصاره‌گیری اسپرسو استفاده نمایند. یکی از ویژگی‌های برجسته این آسیاب، مکانیزم آزادسازی سریع آن است که امکان تمیز کردن تیغه را به راحتی فراهم کرده و یکی از مشکلات اساسی در سایر آسیاب‌ها را حل می‌کند.

میکس کول در گذر زمان

  • 2021: در این سال میکس کول ترازوی قهوه کاتزه را معرفی کرد. در سپتامبر همان سال این ترازو برای بسیاری ارسال شد تا مورد آزمایش های اولیه قرار بگیرد و پس از آن به فروش رسید. در نوامبر نیز این برند در نمایشگاه بین المللی قهوه تایوان شرکت کرد.
  • 2022: یک سال بعد میکس کول آسیاب اریس را در ماه نوامبر معرفی نمود و به دنبال آن در ماه دسامبر یک تور سراسری برگزار کرد تا این آسیاب را به نمایش بگذارد.
  • 2023: در ژانویه این سال میکس کول میزبان رویدادهایی در تایپه و کائوسیونگ بود. سپس در ماه اپریل در نمایشگاه قهوه تخصصی در ایالات متحده شرکت نمود و در ماه می نیز از مسابقات قهرمانی باریستا حمایت کرد. در ژانویه یک تور دیگر در کشور آمریکا برگزار کرد و محصولات خود را به نمایش گذاشت. در اکتبر نسخه جدیدی از آسیاب اریس معرفی کردند و در نهایت در ماه نوامبر مسابقات لته آرت خود را همراه با شرکت در نمایشگاه بین المللی قهوه تایوان برگزار کرد.
  • 2024: در سال گذشته آسیاب این برند به عنوان آسیاب رسمی مسابقات دم آوری تایلند در ژانویه تعیین شد و بالافاصله در نمایشگاهی در دبی حاضر شد. در ماه اپریل این برند محصولات خود را در نمایشگاه قهوه تخصصی شیکاگو به نمایش گذاشت. در ماه می این شرکت اعلام کرد که نسخه ارتقایافته ای از اریس در حال ساخت است و در ماه جولای این آسیاب به صورت رسمی برای فروش در بازار عرضه شد. به دنبال آن این آسیاب به عنوان آسیاب رسمی مسابقات ایروپرس تایوان شناخته شد. در اکتبر 2024 نسخه محدودی از اریس سفید را ارئه کرده و همچنین در نمایشگاه سئول شرکت کرد. و در نهایت در ماه نوامبر این شرکت از مسابقات بین المللی قهوه در تایوان حمایت مالی کرد.

همان‌طور که دیدید این برند همواره از طریق شرکت در رویدادهای مختلف و حمایت‌های همه‌جانبه از این رویدادها حضوری فعال در عرصه جهانی داشته است. این نمایشگاه‌ها به میکس کول این امکان را می‌دهند تا محصولات نوآورانه خود را به نمایش بگذارند و با علاقه‌مندان به قهوه در سراسر جهان تعامل داشته باشند. همه اینها در حالی است که این برند مدت زمان کمی است که کار خود را آغاز نموده؛ اما به دلیل حضور پررنگ و تولید محصولاتی که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند توانسته خود را به عنوان یک برند آینده‌نگر در صنعت قهوه تثبیت کند.