بُمبِر
Showing all 11 results
-
32,000,000 تومان3,900,000 تومان1,700,000 تومان900,000 تومان5,200,000 تومان
درباره برند بُمبِر
بمبر؛ انفجار نوآوری در صنعت قهوه
از آغاز به کار برند بمبر (MHW-3BOMBER) اگرچه تنها چند سال میگذرد، اما به سرعت توانست خود را به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت قهوه تخصصی اثبات نماید. برندی که از همان ابتدا تمرکز خود را بر روی زیبایی و کاربردی بودن قرار داده و ابزار تولید شده توسط آن اکنون در بسیاری از کافهها میدرخشند.
تاریخچه برند
داستان این برند از سال 2019 آغاز میشود. این برند که از کشور چین ظهور کرده است، ظرف مدت زمان یک سال توانست با بهره بردن از طراحی پیشرفته و نظرات متخصصین صنعت جایگاه خود را در بازار کشور چین به دست آورد. مأموریتی که آنها از همان ابتدا برای خود تعیین کرده بودند نیز ایجاد یک انقلاب در نحوه تعامل علاقهمندان و متخصصان قهوه با این صنعت بود. مأموریتی که امروزه دیگر میتوان گفت تا حد خوبی به آن دست یافته است. در یک سال ابتدایی تأسیس، بمبر فراتر از راهاندازی و یافتن جایگاهی در صنعت، بر تقویت ساختار سازمانی خود تمرکز داشت و در این دوره خود را وقف طراحی و تولید ظروفی برای قهوه تخصصی کرد. همچنین به موازات تولید محصول، سرمایهگذاری زیادی نیز در تحقیق و توسعه انجام داد. همین اتکا به علم و توجه به طراحی و زیبایی محصولات بود که زمینهسازی شد برای موفقیت آینده آن.
در سال 2021 گسترش کار برند بمبر منجر به تأسیس کارخانهای وسیع در شهر ژونگشان چین شد. هدف از راهاندازی چنین کارخانهای یکپارچه کردن تمام جنبههای فرایند بود؛ از تحقیق و طراحی گرفته تا ساخت و فروش. ایجاد چنین کارخانه پیشرفتهای بمبر را قادر ساخت تا عملیات را سادهتر کرده، کنترل کیفیت را تضمین نموده و خطوط تولید خود را برای پاسخ به تقاضای جهانی افزایش دهد. در سال 2022 بمبر دیگر یک برند جهانی و شناخته شده بود و محصولات آن در بیش از 80 کشور، از آسیای شرقی گرفته تا اروپا و آمریکا به فروش میرسید. ورود این شرکت به بازارهای جهانی و حضور آن در کشورهای با فرهنگهای متفاوت منجر به شناخت هرچه بیشتر بمبر از بازار شد و این شرکت را قادر ساخت تا در پاسخگویی به ترجیحات فرهنگی مختلف راهحلهایی ارائه دهد.
تا سال 2023 بمبر جایگاه خود را به عنوان یک برند مطمئن چه در بازار داخلی و چه در بازارهای بینالمللی مستحکم کرد و با دستیابی به ارزش تولید سالانه بیش از صد میلیون، به نمادی از موفقیت در صنعت قهوه تبدیل گشت. در سال 2024 با گسترش نیروی انسانی و به کار گرفتن بیش از 300 نفر در حوزههای مختلف بازاریابی و تولید به پیشبرد چشمانداز هدف اقدام نمود تا بتواند جایگاهی در بازارهای نوظهور نیز به دست آورد. راهاندازی بمبر در کشور ژاپن نیز نشانی است از تلاش بمبر برای بومیسازی محصولات خود. این برند با ارائه خدمات ویژه به بازار قهوه ژاپن توانمندی خود را در سازگاری با فرهنگهای مختلف نشان داده است.
نوآوریهای بمبر
- طراحی: ابزارهای ساخته شده توسط بمبر عموماً به دلیل طراحیهای مینیمال و عملکرد فوقالعاده طرفداران زیادی دارند.
- کیفیت: تمام محصولات ساخته شده توسط بمبر تحت آزمایشهای دقیق قرار میگیرند و همین توجه دقیق به جزئیات این برند را به برندی قابل اعتماد در میان علاقهمندان به قهوه تبدیل کرده است.
- یکپارچهسازی: از ترازوهایی با دقت بالا گرفته تا تمپرهای ارگونومیک، محصولات این برند هر جنبهای از فرایند ساخت قهوه را آسانتر کرده و بهبود بخشیده است.
- پایداری: بمبر در تولید محصولات خود همواره از مواد سازگار با محیطزیست استفاده مینماید و به دنبال آن است تا ضایعات حاصل از تولید را به حداقل برساند.
فلسفه برند
سه حرف اختصاری MHW فلسفه و ارزشهای اصلی برند را در خود منعکس میسازد. M از کلمه Mastery یا مهارت نشاندهنده تلاش برند برای رسیدن به بهترینها در طراحی و عملکرد است. H برگرفته از کلمه Humanity یا انسانیت نشانی است از تعهد بمبر به خلق محصولاتی ارگونومیک و کاربرپسند و حرف W که از کلمه Worldwide جهانی میآید مأموریت آن را برای ارائه تجربیاتی استثنایی به مخاطبان جهانی تعریف میکند. واژه Bomber به معنای بمبافکن نیز نمادی است از قدرت، تأثیرگذاری و نوآوری برند. بدین ترتیب این برند حتی در انتخاب نام خود نیز خلاقیت را به کار گرفته و به دنبال انفجاری عظیم در صنعت قهوه است تا بتواند آن را متحول نماید.
چرا باید تجهیزات بمبر را انتخاب کنیم؟
انتخاب محصولات بمبر به معنای انتخاب تلفیقی از مهارت، کیفیت و نوآوری است. این برند با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و تولیدات خلاقانه و با تکیه بر استانداردهای جهانی محصولاتی تولید مینماید که میتواند برای هر فردی، خواه حرفهای باشد و خواه مبتدی، تجربهای بینظیر را فراهم آورده و لحظاتی خاص و ماندگار را برای او ثبت کند.